Tvättning

Åhh nu har jag börjat tvätta. älskar lukten när men väl är igång, men vägen ner till tvättstugan känns alltid lika lång, why? nu har jag iaf varit ner och stoppat i 2 fulla masiner, ska ner och hänga det nu tänkte jag!
Va ju bra att jag tog tag i det iaf!!

Har total bloggtorka;( har inget att skriva om men ändå så sjukt mkt att skriva om;) haha. men vet inte riktigt vart jag ska börja så jag skiter i det helt enkelt!

Fick ett sms av Mr Big nyss iaf så nu är jag glad och ska springa ner i tvättstugan och njuta av lukten av nytvättade kläder;)

Längtar tills jag flyttar upp på skalet och kommer igång med jobbandet;) ska bli så jävla kul, träffa massa nytt folk och lära sig nya saker och pröva nya utmaningar.! Kommer bli en kanon vinter!

What to do?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback