Väldigt trött

Har inte sovit en blund inatt, blir tokig på dessa sömnlösa nätter! Kommer bli segt på jobbet men det är ju bara lunch så det går nog bra de!
Karin klev upp nu så då är det ju lika bra tt jag också kliver upp i stället för att ligga och försöka somna..
Blir kaffe nu så jag vaknar till och sen kl 9 ska jag se andra avenyn;) dagens avsnitt läggs inte ut förens dess..

Och i morgon blir man 20 bast också, fy faan vad tiden springer iväg!

Ska till mormor idag efter jobbet och fira henne eftersom jag inte är hemma på torsdag när hon fyller 85 år <3 hon är gammal som gatan min kära mormor!
Appropå henne så satt vi och pratade om det nya torget igår när jag va där, och hon tyckte det va en onödig investering (håller för övrigt med, vem klagade innan?) iaf så tyckte hon de va fel att folk skulle få skejta där, får då skulle man ju inte våga vara där menar hon. också sa hon,
- Men dom kan ju börja på Prästgatan och sen åka rätt ut i storsjön iaf!
Haha, skön tant min kära mormor!

Funderade starkt ett tag på att gå upp på Gold´s och gymma med pappa eftersom jag vet att han går tisdags morgon kl7 och eftersom jag aldrig använt mitt gympass (pinsamt faktiskt) men eftersom jag har ont i halsen så skjuter jag framm det ytterligare..

Nej, kaffe va det ja!

Ha en bra dag gott folk

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback