What a feeling! Och en bra början på Fredag den 13de

Åhh helt underbart att få se på vakna med the voice i morse, dock bara en halvtimma men iaf!
Blev sedan upplyst av Mr big att det va Fredag den 13de och det får det va hur mkt det vill, för den här dagen har varit bäst hittils iaf;)
Är en sjukt glad Josefine idag;) undrar varför alltså?!;) skitsnack för det gör jag inte alls, vet precis varför! För jag har gjort ingenting och det är SÅÅ underbart att göra ingenting! den ni;)!

Har varit vaken sen kl sex i morse och har hunnit göra hur mkt som hellst, det gillar jag!
Nu ska jag fortsätta med mitt trallande och göra mig klar för jobb och sen ha en grymt fortsatt bra dag!
Ska mycket till för att jag ska bli på dåligt humör idag alltså!

Nu ringde mamma och tog ner mig på jorden igen;) hon har massa frågor om jag tänker ta vaccinet eller inte. och jag vet faktiskt inte? först var jag helt säker på att inte ta det men nu vet jag faktiskt inte..Hmm

WHAT A FEELING ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback