Pigg men mest övertrött

Har ju som sagt spenderat min kväll i krokom. va jätte mysigt.
bara att ligga i soffan med mikaela (syster) kändes ju som att det va 5 år sen;( blir abslout fler besök hos dom, också kan ju dom få passa på att springa tillsammans ist för en i taget och jag tar hand om ungarna <3
Tack för god mat och mys familjen Larsson/Nordqvist!

Sen kom Rensbo och hämtade mig och vi kika lite film, men jag va ju sjukt trött så jag låg och halvsov hela filen typ. sen åkte han hem och jag somnade i soffan och vakna nu, Pigg!! men va?! tror jag är övertrött bara så jag ska tvinga mig själv till söms nu;)
God natt


jag och syster Mikaela


Jag och älsklings Linus <3


jag och älsklings Wille <3

Mina prinsar, moster älskar er <3

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback