Måndags mys ist för måndaxklubb

Ikväll blir det myspys ch sova tidigt. Väntar på att Maja ska komma hem från jobbet så vi kan ha myskväll. Resten av gänget är nere på Husky och kollar fotboll och ska käka middag med jag och Maja ska ta bussen tidigt i morgon bitti och åka in till stan så vi skippade middagen. Bussen går kl 7 i morgon bitt, så jävla tidigt, men men.
 Jag är ledig idag och i morgon, så himla skönt och på onsdag har vi kick off med Björnrikets personal, ska bli skit kul!

Blev en riktig säsongsfest igår, haha tappat men kul som fan. Många goda skratt.

Ska till mormor i morgon och hälsa på, hon blir ju så glad när man kommer, älskade mormor <3

Blir bussen hem sen på eftermiddagen igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Ser att det ändå e rätt många som läser min blogg, men aldrig några kommentarer om vilka?!
Så kom igen nu:) skriv en rad om ni läser så man vet:)

Puss på er


Saknar min älskade mamma som tyvärr inte e i stan i morgon:( så trist att man inte kan träffa henne när man åker in men men! Love you mami!

Kommentarer
Postat av: Ivy

ska bli sjukt roligt att träffa kvinnan imorgon, hoppas att du sprider jul glädje :)

2010-12-14 @ 03:00:44
Postat av: Du vet vem ;)

Så otroligt vacker!!

2010-12-14 @ 03:37:55
Postat av: Kicki

Min älskade va jag saknar dig!

2010-12-15 @ 12:50:03
URL: http://Kickisolvestal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback