Säsongskrök

Har hänt sjukt mycket sen jag bloggade sist!
Går sjukt bra med jobbet och allt här i vemdalen, flyter på bra som faan nu och jag älskar det!
Har jobbat sjukt mkt så jag har inte festat mycket, skönt faktiskt. men ikväll blir det som sagt Säsongskrök hos grabbarna grus, dom kommer och hämtar mig och Maja snart!

Jätte kul att Maja kommit upp äntligen och skönt att ha henne som sambo <3 min vackra Krösa;)

Sen har det hänt en JÄTTE rolig grej också som jag tyvätrr inte kan berätta än, men det e sjukt bra. lycklig med allt i mitt liv nu ;) saknas bara en man vid min sida:)

Ne nu ska vi åka!
Puss

Kommentarer
Postat av: RainBow

hehe galet bruden.. ;) galet ;)



jaa alla vill vi ha en man.. lr ja.. kvinna för oss män ;)



han kommer när han kommer vännen..

precis som hon kommer när hon kommer...

2010-12-23 @ 14:33:15
URL: http://firesoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback