snö snö snö och lite mera snö

vaknade tidigt i morse och titta ut genom fönstret och satan vad snö det har kommit!

Igår va Bacardis säljare och hade ett litet möte med oss om deras rom och hur familje företaget bacardi grundades, riktigt intressant faktiskt, va en grymt duktig kille som höll i allt, mkt erfarenhet och bra koll, så det va kul. va även prövning av deras 8 olika rom sorter. sen avslutades det med att han visade några drinkar. mkt trevligt!

sen jobbade jag och victor kvällen i restaurangen, va jätte lite bokat men kom lite dropp iaf.

Sen hade jag coh Natta mys kväll och bara satt och snacka om allt mellan himmel och jord, mys pys!

Idag har jag skrivit om mitt CV och personliga brev så jag kan söka lite jobb i stockholm inför sommaren;)

Ne nu ska jag sminka mig lite och gå till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback