Hemma på hamngatan!

Va en lugn jobb dag, sen gick jag va och drack några öl med skinkan på after skin;)
Sov gott på bussen och vaknade i brunflo. kände ett viss obehag att vara tillbaka i stan faktiskt, sneglar över axeln lilla biten från bussen och hem till My k!
Kände plötsligt att Ösd är inte en plats jag ska leva i i sommar, aldrig, såren ska läka innan jag kommer tillbaka igen!!
På ett sätt önskar jag att jag aldrig åkte hem, känner nu att jag mår inte hundra när jag är i Ösd. tråkigt men sant, platsen medn för mkt dåliga minnen!!
Stockholm ska det faan bli i sommar!!

Men självklart  är det skönt att vara `"hemma" igen. och underbart att träffa Karin igen!!
Men denna stad har inget att ge mig yrkesmässigt iaf!!

I morogn blir det fika på stan med pappa och massa shopping :)

Puss


Kommentarer
Postat av: f.

snygg tatuering. :)

2010-01-27 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback