Kalldusch;(

Oj oj länge sen man bloggade nu men har inte haft tid lust eller ork helt enkelt!
I osndags tog jag säsongens första åk, va skit kul men grymt kallt ute så det blev inte så länge. sen va vi 16 pers från personalen som va och käkade fondue på hotellet på kvällen, va skit mysigt. sen blev det chill och massa dri nkar i pianot efter middagen och sen blev det efterfest hos mig och Anna, riktigt roligt, jag anna och natta dansade sönder min säg 5 ggr, så det va minsan inte så tålig, men kul va det! haha..

Hade sett fram emot en varm dusch när jag vaknade men icke, hade inget varmvatten!! den e inte kul alltså, så det blev en kalldusch!
Nu ska jag klä på mig och gå ner på jobbet jobbar kvällen i restaurangen och sen garderoben med Anna, hoppas det kommer lite folk nu! har varit lungt sjukt länge nu!
Men nästa vecka slåt det till, Studen skiweek då! kommer bli skit kul! jobbar i restaurangen och garderoben på natten hela veckan! så det blir lite timmar iaf!

Ne nu ska jag göra mig klar!


Inget är så komplicerat som att verkligen älska någon. Inget förvrider våra tankar och känslor så som kärlek gör. Att inse att det är dags att gå vidare, att det finns inga ord eller känslor kvar för att laga det som redan gått sönder. Att kanske vara tvungen att vara den starka personen i dilemmat som avslutar något och tar ett steg ifrån det som varit innan det går för långt är ibland lika jobbigt som för den som står kvar. Därför finns det ingen vinnare i dessa situationer utan endast två brustna hjärtan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback