Man mår som man förtjänar

oj oj, mkt bakis idag, men har fått mycket gjort, jag och anna har städat hela rummet och filip hjälpte oss att diska! snacka om att vara hurtig dagen efter! men efter det har det varit tungt alltså..
Jag och anna fick gå av vårat pass igår och självklart blev det ju nattklubben då;) mkt öl och vin och sen en hejdundrande efterfest hos mig och anna med lite folk från personalen och en av grabbarna från feejk. mkt trevligt men blev på tok för mkt dricka känner jag idag;)
Ikväll ska jag jobbar gerberob med anna och viktor och idag är det nog ingen risk att någon får gå av. tror det kan bli riktigt bra med folk ikväll faktiskt! va en grym afterski iaf!

Nu ska jag vila lite innan jag går ner till hotellet igen..

 bilder kommer nör jag orkar lägga in dom!


XOXO/ Josefine

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas som fan att det blir av i helgen! Vi kommer att vara farliga! Tur för Mange att han inte är i The Who Valley nästa helg (det hade kunnat bli väldigt dyrt) :-) <3 <3 <3

2010-02-01 @ 21:40:17
URL: http://syndasumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback