Myspys

Igår va en bra dag, först kom mamma och vi käkade lunch på jobbet och kolla på lite kläder i shopen och älsklings Tindra va med så man fick mysa lite med henne också!
Sen va jag Natta och grabbarna upp till hovde och myste på lite där uppe, va sjukt fint på fjället igår, skinande sol och vindstilla, så vackert!
Sen missade vi sista liften ner och gick ist, det va ju en upplevelse, gick bra jävla fort nedför hovde backen alltså, sjukt kul!
Sen blev det hem och piffa och sen en god middag på hildings med trevligt folk, Tack för en kanon dag!

Kommer lite bilder också:




jag innan middagen på hildings


såhär vackert va det när vi kom upp på fjället


Jag och Skinkan uppe på Hovde, kul att han är här en vecka!


Och såhär vackert va det när vi börja vår promenad ner till hotellet igen;), jag och Natta <3


Jag påväg ner för Hovde;) så sjukt kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback