Båstad

Blev inget innlägg från Malmö, men hade det super roligt där med Jimmie och Mattias. blev en galen utekväll i Malmös natt liv och lugna filmkvällar.

Men nu är jag äntligen i Båstad, där jag ska spendera sommaren med jobb på Hamnkrogen!
Bor helt underbart vacker med utsikt över havet och den fina båthamnen.
Jobbade mitt första pass ikväll och ska jobba hela helgen, kanon kul att vara här och att det är så sjukt vackert här i Båstad gör ju inte saker sämre;))

Bjuder på lite bilder från Malmö iaf!


Jag och Jimmie på en jätte lång brygga i Bjäredd


Turning Torso i Malmö!


Jag och Jimmie


Mattis, Jimmie och lilla jag


Skulle va lite väl mkt turist i fyllan och villan;) haha

ne nu ska jag ta en dusch och sen sängen! jobbar lunch och kväll i morgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback