diskat och städat hos mig när jag kom hem från jobbet;)

Tur man har vänner alltså, näör jag kom hem från jobbet nyss så hade filip varit hätr och diskat och städat, sjukt snällt och glad blev jag;) är helt slut så glad jag slipper städa nu.
 hade mkt folk idag på jobbet så det va kul, hade även ett sällskap som det hade kunnat vara så att min far satt med dom, ena karlns röst va precis som pappa låter när han fått i sig lite whiskey och militärrösten kommer fram, haha. men det blev inte moster och faster i solna sång iaf! och det hade det garanterat varit om det hade varit pappa baloo!!

I morgon kl 12 är det inspektion av längorna så nu jävlar ser det fint ut utanför alla dörrar;)

Saknar min tok kicki också <33 tycker du ska komma till mig igen, helst nyss!! Love you big time girl!

Nu ska jag sova och i morgon när jag vaknar är sambo anna hemma igen <3

Puss


Mosters allt <3


jag och sambo Anna


Jag & min älskade Kicki, vill ha forum nu så man får träffa dig igen <3 Miss you all the time baby <3

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback