En helg i Östersund som igentligen bara skulle bli en natt men blev en helg

Eftersom min vän Karin är så duktig på att skriva blogg så tänker jag lägga in hennes inlägg från igår också! gör det i slutet av inlägget

Började fredagen med att åka hem till ösd från skalet för att överraska syster carro som hade fest, hade en galen kväll och avslutades med karin hemma och lägade älgstek kl 6 på morgonen, jävla bra fyllekäk.

sen på lördagen så övertalade hon mig att stanna yttligare en natt och det gjorde jag efter mkt om och men, men det blev en lugn lördag och en efterfest som va trevlig men när spriten åkte fram gick jag hem och förbi syster Mikaela som jobbade. hon kollade resor så jag har erbjudit mig att följa dom till turkiet och vara deras nanny;) skulle vara as mysigt juh! sen gick jag hem och väckte Tina som deckade innan utgång. fyllekäka och sen blev det sängen.. har varit en galen och jävlig rolig helg, orkar inte skriva om allt men det har varit crazy;) sinnes nice!

Idag skulle jag ta 22.00 bussen hem eftersom kalle och natta har inflyttningsfest men fitt bussen går tydligen inte idag! har åkt den bussen ett antal gånger efter 3 år i hede men tydligen inte idag!
Så jag åker hem i morgon ist och missar festen, men hoppas den blir kanon och att dom får kul, jag fick ju en myskväll men karin och tina och det är guld värt det med!

Nu kommer Karins inlägg om gårdagens tjejsnack;;

När man vill vara sig själv för en stund

Sitter i Carros säng och dricker vin. Känns sunt. Vettigt och vuxet på nåt sätt. Jag har försökt övertyga Tina att hon inte är äcklig trots att hon inte duschar så ofta. Vi har inte riktigt återhämtat oss från gårdagens rabalder men vad gör det? All in igen. Igår var det horfest hos Carso. Skönt att vara sig själv för en stund. Jag tycker själv att jag var en sjukt klassig och snygg hora. Röd pageperuk, stayups, röda strumpebandshållare, svarta trosor och asurringat. Äntligen. Jag skulle alltid vilja gå så här. De andra brudarna körde samma grej. Sus var en något pryd hora men vi tycker om henne ändå. Blev självklart utgång. Blev tillsagda av vakten att något horeri ville det minsann inte veta av.

Nu diskuterar vi män. Smaken är som baken. Visaa gillar småglin och andra föredrar kriminella våldsverkare med mycket tatueringar. Själv gillar jag män. Riktiga män. Stora starka män med breda bringor och fet plånbok. Det finns just en sådan man. Han är snygg och stark. Han är två meter lång och är stor som ett hus. Han bär vit skjorta och dricker dyrt vin. För bra för att vara sant? Naturligtvis.

Nu har vi övergått till Norrlands Guld.

haha, har dock aldrig sagt att Karin har en seriös blogg men den är sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback