En oförglömlig helg med gott sällskap i lilla who valley!

började fredagen med att jobba lunch och sen gå upp i konferansen och bli färgad i håret av matrix frisörerna, eftersom jag hade lovat att ställa upp som hårmodell under deras visnings helg på skalet. efter att blivit grå och blå i håret så gick jag ner till bussen och hämtade tjejerna från stan, Sus, Karin och Tina. käkade lite pizza på hotellet och gick sen hem och förfesta och sen körde vi en kväll på nattklubben, hade skit kul men va dock inte lika kul att kliva upp kl07.30 för att sitta som modell på konfen kl 0800. men det gick bra och jag fick en jätte fin uppsätting, bilder kommer sen!

På lördagen blev jag ledig så vi körde en två rätters på hotellet och sen nattlubben igen, hade sjukt jävla kul och vid 2 tiden så splitrades vi damer igen och för att sedan ses hemma i längan kl 9 på morgonen och alla varit på olika håll:)
Hade en as rolig helg men sen blev det söndag och tjejerna skulle hem och jag kom på att jag va ledig sön mån och tis, så jag följde med dom hem till stan igen.

jag karin och tina käkade lammfile, bakadpotatis och skagenröra igår när vi kom hem och sen myste vi till en Johan Falk film, love it!!

Idag sov jag och Tina till halv 2, sjukt skönt och det behövdes!
 Sen åkte vi till Willys och handlade massa saker till en sjukt god middag. sen kom sus och kari hem från jobb och vi käkade kött med en fantastisk sallad och klyftpotatis med rödlök, fetaost och paprika och tzatsiki, MUMMA!!
och en flaska Fetzer till det (kan vara världens godaste rödpang)

nu sitter vi alla i soffan och kolla på hemmafruar! Myss kväll utan dess like!

bilder kommer kanske sen!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback