lång sovmorgon med ett kort avbrott

jag och sambo Anna har tagit sovmorgon till nu, förutom ett kort avbrott för ett samtal av Mr Big som ringde som gubben ur lådan efter sådär 1,5 månads tystnad!! så då krävdes det lite ytligare sömn, förstår mig inte riktigt på denna mystiska man men antar att det va just det som en gång fick mig att falla! men nog om det. as skönt med sovmorgon iaf, börjar jobba om en timma.

Får väl se om det blir ett samtal till eller om det e tyst i några månader först..

Ne nu ska jag sparka ut Anna ur duschen så ag också hinner duscha, sen blir det jobb för hela slanten tills 03 inatt.


I belive in paradise



saknar mina tjejer från stan. men snart är vi alla 3 igen. fast bättre till och med 4 nu  mera juh;) med Tina!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback