Syster Mikaela

min kära syster klagar alltid på att jag aldrig uppdaterar min blogg, vilket ärhelt rätt, men det blir som aldrig av bara..
Men i morse väckte hon mig med ett sms om ust att uppdatera, men eftersom jag inte har så mkt att skriva så slänger ag upp en bild på kära syster ist!

ser ut som att träning lönar sig för satan vad stark bruden är, det e min Mickan det;)


Mickan på jobbet, var förbi där och sa hej sist jag va i stan!

nej nu ska jag springa till jobbet, jätte mkt bokat och sen blir det garderoben inatt och Amanda Jensen kommer och spelar!
ses på skalet folket


Kommentarer
Postat av: Mikaela

"imorse" var i det verkliga livet mitt på dagen... Och då var det allt dags att kliva upp till en ny vacker dag i fjällen...:) Puss och kram

2010-03-12 @ 18:19:42
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Så där stark ska jag vara till sommaren:-) Akta er.

2010-03-12 @ 20:11:23
Postat av: Jossan

Syster - det verkliga livet är inget för mig;) fjällen passar mig bra och båstad i sommar blir perfekt;)

Puss



Karin - ja ag ska passa mig så pass mkt att jag flyr till Båstad;)

2010-03-13 @ 04:55:19
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback