Hotellrummet på arlanda stad, trodde jag skulle till Malmö??

Va vad lilla Josefine trodde ja!
Oj oj vilken resa det blev igår då, skulle ju byta i stockholm till flyget till Malmö, men eftersom flyget från Ösd var försenat så väntade inte sista flyget till Malmö, så jag och 4 st till fick ta in på hotell och blev bjuden på allt av SAS, fick middag på hotellet kl 22.00 när vi kom, så det va ju snällt men det va ju inte vad man hade förväntat sig! 2 st av dom andra skulle till Riga, så det va ju mer synd om dom faktikst!

Har sovit en timma inatt, jätte sköna sängar men jävla sunkit område så jag hade as svårt att sova!
va och käkade frulle kl 6 i morse;) och nu sitter jag på rummet med min 8de kopp kaffe och försöker bli en människa, sjukt trött alltså!

Kl 9 kommer taxin och hämtar oss och kl 10.00 går planet till Malmö, så jag hoppas jag kommer fram, men synd det blev en dag senare än beräknat bara.

Ska bli skit kul att träffa Jimmie och Mattias, saknar ju grabbanra grus!;)

Ne nu ska jag slänga på min lite smink och gå och hämta mer kaffe;)

Nästa inlägg blir från Malmö..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Zabine

eller hur... är inte alltid så dum =)

2010-05-29 @ 21:26:54
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nej verkligen inte. hoppas tösen din blir bra! måste erkänna att jag e sjukt impad av dig som har tagit dig dit du är idag, trots ditt förflutna, det ska du vara stolt över Zabine!! kram på dig

2010-05-29 @ 22:58:01
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback