Hunnit med mycket idag

Eleonor kom och hämtade mig idag vid kl 12 också gick vi på stan ett tag och jag köpte 2 shorts som jag kan ha i sommar, eftersom jag inte har några förutom om baske och fotbolss byxan;) haha. är inte min grej med korta shorts men vill man va brud får man gilla läget;)
Sen åkte vi upp på skopunkten och jag hittade att par as fina sommar skor för bara 50 KR! HELT sjukt, men fina va dom och glad blev lilla jag;)
Sen åkte Eleonor och hämtade karl sin på jobbet och jag åkte hem och tvättade klart och städade lite och lagade middag!
Sen gick jag och fixade en lite sak till min kära vän som kommer hem i morgon <3

Nu ska jag sova så det blir morgon så jag och Eleonor kan åka och hämta Karin och Sus på flygplatesn, som jag saknat dom <3

I morgon kommer Zandra upp från Stockholm också, ska bli kul att träffa henne igen, va ett år sedan sist nu;( hon har sin mamma här uppe men bor själv i Stockholm så nu va det dags att komma upp igen! kommer bli jätte kul att träffa min lilla fru igen;)

Puss / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback