Si Vis Amari, Ama <3

- om du vill älskas, älska!

Finns väldigt få människor jag vet alltid finns där för mig och som jag vet alltid stöttar mig i allt jag gör och allt jag väljer och det är jag gudomligt tacksam för!
Det finns VÄNNER sen finns det "vänner" tyvärr är dom sist nämda fler. men jag e så glad att jag har dom få riktiga och att dom alltid finns och stöttar, däremot är det jätte jobbigt när dom inte finns nära hela tiden. och tyvärr så är detta något jag måste vänja mig vid eftersom jag jobbar säsong och har valt det för att jag tycker det är kul och givande. men jag vänjer mig tyvärr aldrig! men det kommer väl. helst hade man ju velat ha alla samlade och med mig hela tiden men det är ju faktiskt omöjligt!

Men mina vänner och min familj är det bästa som finns i mitt liv och dom jag gör allt för <3

Skriver ju inte så ofta längre men när jag vill och känner att jag vill skriva av mig så gör jag det! kanske inte blir så roliga inlägg, men inte därför jag har denna sida heller, skaffade denna blogg när jag va i ett väldigt destruktivt förhållande och för att skriva av mig och nu blir det inlägg när jag vill skriva och känner för det, punkt!

Nu ska fröken Larsson sova lite och i morgon blir det städdag!

Puss


jag hoppas att mina älskade Anna har det underbart på sin tågluff med Viktor också! Miss you honey <3


Kommentarer
Postat av: Evelina Lindström

But i promes you that i love you verry mutch my dear . see you soon i hope <3

2010-05-15 @ 15:45:06
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Buller Tina

Åååh känner igen det där så jävla väl. Inte roligt att ha vännerna sina utspridda. Man ska fan stanna i samma by hela sitt liv, då slipper man jobbiga breakups :(

2010-05-19 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback