Sitter på bussen

På väg till syster mikaela och små¨killarna, ska bli mysigt att träffa dom igen, va ett tag sen nu. också har jag med mig massa grejer till dom från mamma som dom kommer behöva under semestern i Turkiet.

Trivs sjukt bra med min lilla data, så skönt att bara kunna läga i handväskan och använda när man vill.

Tror Karin och Sus lördags kväll bev hård för jag har fortfarande inte hört ett ljud från Karin;) hmm..

Sjuk skönt väder ute nu, sommaren e på väg och jag älskar det. en sommar i båstad blir inte helt fel, sen blir det en resa efter det också:)

Åkte precis förbi kyrkogården där farfar och farmor ligger;( saknar dom mkt och tänker på dom ofta..

ne nu e jag framme snart!

XOXO / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback