Vem faan vill till New York??

Jaha då har man sagt hej då till "systrarna" som påbörjar sin resa till New York idag, själv förflyttar jag mig en gata bort, max!!
Fast ska man vara realistisk så e det kanske bra att jag inte följde med, för då hade vi väl aldrig kommit hem, för i USA verkar man ju inte kunna göra eller säga vad man vill och det passar inte riktigt mig;) haha. och det vorde ju synd att vara där och inte komma hem på grund av att man har en stor käft ibland!

Hoppas iaf att dom får en skit trevlig resa och massa roliga upplevelser så ska jag försöka få ut något roligt av östersund utan dom, får se hur det går! men det blir ju skumpa när ni kommer hem iaf;)

E skit sugen på att dra till stockholm innan jag åker till malmö, skulle vara as kul och åka dit och träffa lite folk för att sen dra direkt därifrån till malmö och sen till Båstad där jag ska spendera resten av sommaren med jobb på Hamnkrogen, satan vad jag längtar, kommer bli en grym upplevelse och utmaning!





Älskar er av hela mitt hjärta tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej vem fan vill till Manhattan å leva Sex and the city liv??? Verkar supertrist ju... MYCKET roligare med de farliga tre på Plaza. ;-) Ska försöka överleva New York och NY ska föröska överleva mig :-) :-) JA det är nog bra att du inte är med å öppnar din käft. 30 år på anstalt verkar drygt...hahaha Love you PUSS Ta väl hand om Rolloboy nu

2010-05-06 @ 23:56:52
URL: http://syndasumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback