Fruktansvärt lugn dag på jobbet

Har jobbat från 10.30 till 21.30 idag och det har varit för lungt, tråkigt faktiskt. först lunchen som va skit lugn, fast lite kul eftersom john och lelle va förbi, mammas polare, så det va kul att träffa dom, dom e här och kaklar dom nya stugorna. sen jobba jag pizzan med Kim och det va piss lungt, tills vi skulle stänga då kom dom, skulle stänga kl 19 men blev 20.30:) hehe

Sen kom Boffen så vi har suttit och pratat i några timmar. har hänt mycket både i mitt liv och i hans sen vi träffades sist tyvärr. får bli ändring på det nu när båda bor i Härjedalen. va nästan ett år se vi träffades sist juh:(

Nu ska jag ta en varm dusch och sen ska jag sova, blir en lång dag i morgon. först lunchen och sen kuben och 150 pers på 3-rätters, men ack så roligt:)

Lill bus längtar efter dig mitt hjärta <3

God natt



Idag åkte Anna också:( bjuder på en gamal bild på oss från förra säsongen <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

vad söta ni är :)

2010-11-25 @ 07:57:02
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback