Min bästa Tindra

haha, skrattar så jag dör, min älskade hund Tindra har varit hos syster i helgen eftersom mamma e hos pappa i Spanien och inatt när alla sov så fick min älskade Tindra upp buren till deras hamster och har under nattens lopp bitit ihjäl faan skapet, Hundra poäng till min lilla älskling!!
Skulle behöva henne här i vemdalen eftersom det är möss överallt!! FUCK!

Men snart får man åka till pappa och njuta av bad och sol, fy så jag längtar!

Pratade med Wille i kväll också, han hade ramlat och varit hos doktorn och fått lila sårtejp för han har en spricka i panna mitt lilla hjärta! Moster älskar dig och sänder en puss som tar bort smärtan! <3

Moster älskar sina trollungar, mest av allt någonsin <3



God Natt <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Han har inte fått sårtejp. Det var lila lim ju... Och ögonbrynet, inte pannan. PussPuss

2010-11-25 @ 03:25:36
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback