Sovmorgon

Har verkligen sovit ut idag, så skönt! vaknade tidigt men somnade jag om igen, det hehövdes nog.
Hade en jätte mysig kväll hos Eve igår med jätte god mat och massa mys. Idag åkte Connis hem till söderhamn igen.

I morgon åker jag och Anna till WhoVally:) ska bli skönt, snart är säsongen igång!
Ska packas och städas här hemma i huset innan man drar också, gör nog det ikväll så det e gjort så behöver man bara packa i morgon.

Sen kommer Susanna och Karin hit efter jobbet och käkar middag med mig och Anna så hinner man träffa dom innan man åker också, blir mysigt!
Sen blir det upp med tuppen i morgon och åka och handla lite grejer som behövs i Vemdalen.

Ne dags att sätta fart.

Funderar fortfarande på om jag gjorde rätt eller fel men skönt att slippa hålla det inne mer <3

Puss <3


Vacker bild från förra säsongen i Vemdalen!

Just det om min kära pappa läser så ring mig innan i morgon!! VIKTIGT! Hoppas du har det bra i solen och värmen på gran canaria;)

ne just det, sätta lite fart va det ja!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: RainBow

Som sagt så va det nog bra för din hälsa :D att få vila ut lite extra nu när du varit sjuk :(

Hoppas du får det AWESOME i Whovally.. ska se om jag kommer iväg på "forat" med PATA :P haha



kan garantera att det va rätt!



Kram!

2010-11-01 @ 21:41:26
URL: http://firesoul.blogg.se/
Postat av: Josefine

J det behövdes;)

Ja det ska bli skönt att jobba igen!

Du måste ju komm och hälsa på någongång i vinter!



Ja det känns som att det va rätt!



Kram

2010-11-01 @ 22:11:54
Postat av: RainBow

jag ska ta mig dit :D

Har heeela vintern på mig ;);)



vad bra

2010-11-10 @ 14:45:10
URL: http://firesoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback