Arlanda

Jaha då har man spenderat 1 timme av 4 på arlanda, redan sjukt less. Tur man har datan med sig iaf och en bra bok.
Bibbi hämtade mig och Fru i morse och körde oss till flyget i ängelholm. Fru har tagit tåget hem och det känns tråkigt men jag åker ju snart ner till henne och blir där ett tag:) mysigt!

Nu ska jag ta tag i träningen ordentligt också, ska ta lite hjälp av min fantastiska svåger, han e snäll han. Tror nog att Mikaela hade kunnat ställa upp också men hon vill nog inte springa många meter med hennes bebismage:)

Dom kommer till flyget när jag kommer hem så ska bli spännande att se hur stor hon blivit, tänk att det blir hennes tredje barn, helt sjukt ju men gud så mysigt med ännu en lite bebis. <3

Hhaha, fick sms av fru nu, hon sitter på våningen under mig och väntar på hennes tåg som är försenat yttligare en timme, stackarn. suger ju att vi inte kan vänta tillsammans.

Nej nu ska jag surfa vidare..


Bjuder på en bild på storasyster, med nummer 3 i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback