Dags att lämna det som varit..

Ska packa och städa ut lägenheten, i morgon bitti åker jag och fru hem, fru till hedemora och jag till östersund. Ångest! dessutom ska fru flytta till stockholm och jag till fjällen i vinter, kommer bli en tung säsong utan mitt hjärta.

Va på Bodegan igår och hade avslutningskväll, mycket trevligt men man mår sådär idag.

Har haft en underbar sommar här nere på alla sätt och vis, men allt roligt har ett slut..

Nu ska jag hem och träna bort säsongskilona och bli en grym löpare:) haha.

En sak är iaf säker om 7 månader så är jag tillbaka Båstad <3


Kommer sakna att sitta på bakongen och se detta !


Jag och världens bästa fru <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback