Säsongsångesten är här!

Det är lika jobbigt i slutet varje gång när man jobbar säsong, speciellt eftersom jag alltid är den som är kvar och jobbar tills man stänger oftast. Idag åkte både Tanden oich Anna och Sara åkte förra veckan, så nu är det endast jag och Frun kvar i våran lägenhet, så det är lite tomt, men men snart slut. bara att göra det bästa av dom två veckorna som är kvar  och det ska vi nog klara!

Hade Personalfest i Tisdags och åkte till Smögen, fyy liket underbart ställe och fruktansvärt vackert! Åt helt fatastiskt god mat på gästis och sen blev det klackarna i taket på Lagergrens, väldigt lyckad och trevligt!

Har gjort klart med jobb inför vintern också, och blir på Björnrikegården denna vinter, vilket känns jätte bra. Men börjar inte där förens i december så jag ska nog vara på skalet och hjälpa Eva och Mattias lite innan gården. kommer bli en jätte bra vinter, det är jag helt övertygad om, skönt med en pause från skalet!

Nej nu ska jag gå till tvättstugan och tvätta klart det sista sen en långpromenad och sen blir det film när fru kommer hem från jobbet!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaaa, Jossan hemma i vinter... Yippie!

2011-08-18 @ 20:06:29
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback