Länge sedan man skrev nu

Oj oj, det var det verkligen!
sedan jag skrev sist har jag hunnit med massor med jobb samt en veckas sol semester i San agustin i Spanien med min pappa!
Mycket som hänt både privat och jobb mäsigt men inget jag har tänkt att predika om nu!

Säsongen börjar närma sig sitt slut och det känns, tro mig!!! men dock många veckor kvar. Längat något fruktansvärt tills sommaren och Båstad nu <3

Känner mig tom och tanksprid, älskar mitt jobb och just att man får det bästa av vinter och det bästa av sommaren, men är det rätt?
det har gått sjukt bra på slutet och även om jag älskar det så funderar jag ofta om detta är rätt??
Mycket konstiga tankar och lite svar på frågor, men antar att det kanske är så det är bitvis!
Hur som haver så älskar jag mitt yrke mer än allt och jag hade aldrig varit utan min familj så mycket om det inte verkligen är något jag brinner för <3

Jag, Simon och Maja hade vårat premiär åk ibacken idag, trålande sol och vindstilla, helt underbart och efter det afterski med Easy kit och sen jobb!! I like <3

Nej nu ska jag sova, lång panna i morgon. skönt att skriva av sig lite iaf, va trots allt av den andledingen som denna blogg en dag för 4 år sen gjordes:)


Puss / Josefine

Kommentarer
Postat av: "Gästen"

Bytt nummer eller?? :(

2011-03-17 @ 05:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback